Nowości

Witam wszystkich po długiej przerwie. Nawet mogłabym rzec: przerwie długiej jak stąd do Księżyca. Trochę czasu mnie nie było, z wielu różnych powodów. Ważniejszych i mniej ważnych.
Przeprowadzka, studia, a i troszkę lenistwa się wkradło. Mam nadzieję, że tym razem zabawię tu dłużej. Na tę chwilę autostopowo i podróżniczo stoję dosyć kiepsko. Niestety nic nowego na moje konto nie przybyło. Szczerze powiedziawszy, czekam z utęsknieniem na wakacje. Tęsknię za przygodą, słońcem i wystawianiem kciuka (:
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć na blogu zaszły pewne zmiany. Dużo nowych obserwatorów dodało mi motywacji i zainspirowało mnie. Chciałam trochę poeksperymentować, nie burząc jednocześnie pierwotnej szaty graficznej bloga. Było to dosyć ciężkie zadanie, jednak udało mi się i osiągnęłam (powiedzmy) pożądany efekt. Teraz strona główna bloga jest nad wyraz przejrzysta. Znajdują się tam tylko posty, w kolejności od najnowszego. Dopiero po kliknięciu na post, pojawia się pasek boczny. Menu zmieniło się nieznacznie, prawie w ogóle. Mimo wszystko, nie gwarantuję, że taki wygląd zostanie już zawsze, może jeszcze coś się zmienić. Dajcie znać, czy blog jest da Was czytelny (:

Tymczasem zapraszam do polubienia fanpage'a na facebooku oraz do odwiedzenia mojego instagrama.


2 komentarze:

  1. mam pytanie zrobiłam maape marzeń jakieś 3 tygodnie temu, teraz przeczytałam ze nów księżyca jest 13.10 czy można zrobić nowa mapę albo dołożyć cos do starej?

    OdpowiedzUsuń