Mapa Marzeń na liście najlepszych blogów autostopowych w sieci!

Mam przyjemność poinformować Was, że Mapa Marzeń znalazła się na liście najlepszych blogów autostopowych w sieci! To dla mnie wielkie zaskoczenie i przede wszystkim zaszczyt! Zakładając bloga myślałam tylko o spisywaniu swoich przygód, miał być czymś w rodzaju pamiętnika, a tu, ku mojemu zdziwieniu, zaczęła czytać go coraz większa ilość osób. Cieszę się, że mogę być inspiracją dla wielu i z tego, co udaje mi się podsłuchać, że dzięki Mapie Marzeń i moim przygodom zaczynacie autostopować! To dla mnie największe wyróżnienie.


Ja znów dopiero wróciłam z trasy! Tym razem robiłam objazdówkę po Polsce, o której już niebawem będziecie mogli przeczytać na blogu. Tymczasem zapraszam do poczytania o moich wcześniejszych przygodach. Wszystkie posty, przypięte są do głównego menu i w każdej chwili można do nich szybko się dostać (:




A teraz życzcie mi szerokiej drogi i do następnego!

4 komentarze:

  1. Życzę Ci szerokiej drogi :)

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym się kiedyś z Tobą zabrać w taką wyprawę ;) Bardzo Ci gratuluję sukcesu. Wiem co to znaczy. Wielka radość! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, jakoś nie dziwię się, że tyle osiągnęłaś! :D Gratuluję! ;)
    Szerokiej drogi życzę! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń